HR-toolbox


Zoeken:
zoeken

Powered by Xanti CMS

Voordelen en verdiensten met testen uit de HRtoolbox:

  1. Nemen van de juiste beslissing op basis van rationele argumenten.
  2. Helpt bij het ontmaskeren van vooroordelen.
  3. Een beslissing die tot stand komt met de HR toolbox is een goede beslissing die wordt gedragen.
  4. Vermijden van inspraak zonder inzicht. Voorkomen van uitspraken zonder uitzicht.
  5. Snelheid van handelen: vandaag bedacht; morgen beschikbaar.
  6. Juiste en tijdige informatie over testresultaten direct beschikbaar .


Producteigenschappen en Uniciteit (kenmerken)
 

  1. Platform en browser onafhankelijk.
  2. Betrouwbaar en stabiel.
  3. Continuïteit.
  4. Robuust.
  5. Flexibel (makelijk te wijzigen)
  6. Vaste standaardstructuur voor lay-out.
    Andere kenmerken.
    Eenvoudig toepasbaar.
    Online beschikbaar, dus tijd en plaatsonafhankelijk. .
     
Groot Gemak
  • Wat you see is what you get!
  • Heldere en eenduidige presentatie: geen misinterpretatie van vragen mogelijk.
  • Informatie wordt toegankelijk gepresenteerd.
  • Bediening en gebruik van de testen zijn eenvoudig.
  • Makkelijk bij het maken van bijvoorbeeld evaluatie van prestaties.

Laag risico

  • Door eenmalige opstartkosten en bundels zijn kosten overzichtelijk.
  • Opzegtermijn van drie maanden, contract van minimaal zes maanden.
  • Aantal gebruikers bepaalt keuze van bundel (testen).

Testen uit de HR toolbox verhogen het plezier van de gebruiker en het imago van de aanbieder:

Bijvoorbeeld bij een zelf assessment als onderdeel van een selectieprocedure:
  • Presteren als een moderne werkgever die oprecht geïnteresseerd is in mensen.
  • Organisatie toont alle mogelijkheden te gebruiken om interactie te hebben met potentieel geïnteresseerden.
  • Gebruik maken van beschikbare digitale hulpmiddelen: niet bekend staan als dinosaurus.
Bijvoorbeeld bij raadplegen van meningen of onderzoek zoals tevredenheidsmetingen:
  • Op een persoonlijke wijze mensen benaderen via email.
  • Inspanning belonen door directe feedback.
Direct beschikbaar hebben van statische informatie voor verder onderzoek:
  • Bijvoorbeeld voor beoordeling van een product of een dienst.

Milieuvriendelijk/MBO

  • Digitaal verzamelen van data en het helpen bij het nemen van beslissingen gebruikt minder energie dan printvarianten.